O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

niedziela, 30 stycznia 2022

188. Nudzę się

Nooo... ten... Poszłam się umyć. No dobra, trochę mi zeszło, bo miałam nowy żel pod prysznic i się nim delektowałam. A mój facet zasnął. I za nic nie chce się obudzić. No i się nudzę. I boję, bo jutro do pracy i mnóstwo roboty. Się stresuję. Chyba też zaraz pójdę spać, bo wstaję o 3:30. Szalona godzina. 

Ale bez sensu notka. Żeby złapała jakiś sens rzucę tylko, że jutro ostatni dzień miesiąca, więc zważę się rano, aby zaznaczyć w postanowieniach 2022 ile ważę na koniec stycznia. Niestety zapewne nie będzie to 112,3kg, bo mój organizm ześwirował (jak opisywałam to w poprzedniej notce). 

Dobra, pójdę pokomentować Wasze blogi, bo czytam na bieżąco, ale nie komentuję ze względu na to, że czytam na komórce, a tam jestem zalogowana na prywatnym koncie. Koniec smutów. 

Dobrej nocy :) 

2 komentarze:

  1. Dzisiaj chyba taka aura, pogoda nie sprzyja robieniu czegokolwiek. Właśnie uświadomiłaś mi, że styczeń minął jak szalony :O dopiero zaczynał się rok... Trzymam kciuki. Pamietaj, że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, a z tego co czytam dużo się ruszasz. Uszy do góry, pomierz sobie obwody, bo to bardziej obiektywny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się co spieszyć wagowo Koktajlowa :) to jest nie raz tak długi proces, że teraz widzisz mały spadek, a za rok zobaczysz ogromną różnicę. Tez mam ostatnio taki dziwny czas, nie wiadomo co robić, niby chcesz a nie chce się nic

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia