O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

poniedziałek, 4 marca 2024

263. Dwucyfrowa ja

Waga: 99kg

Stało się, jestem dwucyfrowa :)

W zeszłym roku wydarzyło się więcej bardzo trudnych rzeczy, niestety okazało się, że strata dziecka nie było najgorszym, co mnie spotka w 2023r.

Pierwszym uczuciem jakie pojawiło się we mnie w 2024 roku, zaraz po północy w Sylwestra, była ulga. Czułam ulgę, że ten rok się w końcu skończył. 

Wczoraj po raz pierwszy odkąd się zaręczyliśmy (22.09.2023r.), czułam się jak w takim typowym narzeczeństwie. Czułam się dobrze. Powoli wszystko się uspokaja, choć wymaga to zarówno ode mnie jak i od niego dużo pracy. Mieliśmy przeogromny kryzys, który pokonałby niejedną parę. Nas na razie nie pokonał. Jest dobrze, choć nawet to mnie martwi, bo zaczynam się znowu angażować, cieszyć nim, zaczynam ufać... A to znaczy, że jeśli to się powtórzy, znowu będę bardzo cierpieć. Ale podjęłam decyzję. Nie mogę myśleć o przeszłości, bo w ten sposób porzucam przyszłość. 

3 komentarze:

  1. Gratuluję, na pewno fajnie widzieć to na wadze :) walczcie o siebie jeśli się kochacie, i jeśli partner jest tego wart. Wyszłaś silna, nie zabieraj sobie tego, mam nadzieje i życzę aby ten rok był dla Was łagodny

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, kochana, co u Ciebie? Czekam na wieści, daj znać, proszę, jeśli będziesz mogła

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślenie o przeszłości sabotuje przyszłość. Tak jak piszesz - przeszliście rzeczy, które złamałyby niejedną parę. A Was nie złamały - to bardzo dobry znak. <3
    Daj znać, jak aktualna sytuacja.
    Gratki wagi <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia