O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

środa, 29 czerwca 2022

237. Sesja, przeprowadzka, praca

 Waga: 110.3kg
Jak widać waga cały czas na tym samym poziomie. Nie grubnę, nie chudnę. Nie wiem co jest grane, bo jem mało. Stawiam na stres. Dużo się u mnie dzieje ostatnio.

Dużo się u mnie dzieje przede wszystkim dlatego, że się przeprowadziłam. Mnóstwo wysiłku mnie to kosztowało szczególnie, że jestem też w czasie sesji. No i mam nową pracę, gdzie cały czas zdobywam jakieś nowe uprawnienia, certyfikacje, a każde z nich poprzedzone jest jakimś testem albo rozmową egzaminującą. Dzisiaj właśnie mam mieć taką rozmowę też.

Na szczęście ten trudny okres się już kończy. Mam jeszcze jeden egzamin na studiach, potrzebuję posprzątać mieszkanie, z którego się wyprowadziłam... no a praca? Tam jeszcze przez kilka miesięcy będę cały czas certyfikowana, więc to mi pozostanie. 


2 komentarze:

  1. Cieszę się, że udało Ci się znaleźć mieszkanko :) w końcu będziesz mieć trochę prywatności. Trzymam kciuki za pracę, oby szybko udało Ci się przejść te akredytacje i spokojnie sobie pracować

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie dziwię się ze możesz stresowo trzymać wagę, strasznie dużo się dzieje u ciebie. Podziwiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia