O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

niedziela, 17 stycznia 2021

110. Dzisiaj nauka.

 Tak jak w tytule. Wczoraj był czas na sprzątanie, dzisiaj jest czas na naukę. Mam zamiar nauczyć się całego Wprowadzenia do psychologii, przeczytać kilka razy konspekt z Historii myśli psychologicznej i zrobić fiszki z pytaniami do Informatyki. Zajmie mi to kilka godzin, ale ogarnę. Wieczorem być może przyjdzie do mnie przyjaciółka. No i chcę jeszcze pojeździć na rowerku stacjonarnym.

Wczoraj z M. było bardzo fajnie. Oglądaliśmy nowe Karate Kid. Zawsze mamy problem z filmami, bo ja nie lubię komedii, a on je uwielbia. Ja przepadam za romansidłami/komediami romantycznymi - on tak sobie. On lubi filmy akcji - ja nie przepadam. Ja lubię dramaty - on nie bardzo. I jak tu dojść do kompromisu? Okazało się jednak, że oboje w miarę lubimy filmy o wytrwałym dążeniu do wyznaczonego celu i bajki. To już jakiś wspólny mianownik :)


8 komentarzy:

  1. Powodzenia w nauce! Ja po tygodniu ciągłego zakuwania nie mogę już patrzeć na książki, hah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to uwielbiam thrillery i kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A katastroficzne? :) pozdrawiam i dzięki za ciepłe słowa u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, zazdroszczę roweryku stacjonarnego. Zawsze pragnęłam go posiadać, ale mam małe mieszkanie i się nie zmieści nawet..
    Powodzenia w nauce! :- *
    dodaję Twój blog do swojej listy :- *

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzonka w nauce ;D miłego wieczorku z przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Studenci przed sesją - łączmy się!
    Powodzenia z nauką i dietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu oglądajcie na zmianę i tyle. :) Powodzenia z nauką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia