O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

czwartek, 12 maja 2022

229. Jedzeniowo słabe dni

Waga: 110,2kg
Od soboty do wtorku miałam bardzo słabe jedzeniowo dni. Szczególnie wtorek - jadłam jak głupia, dawno tak nie miałam. Widać to na wadze, która podskoczyła o 1,4kg. Ale wróciłam do postu przerywanego 16:8 i mam nadzieję, że to mi pomoże się ogarnąć. 

Postanowiliśmy z Lubym wrzucić ogłoszenie o opiece nad zwierzętami - on głównie psy, ja głównie koty. Już mamy dwóch potencjalnych klientów na wyprowadzanie psów i opiekę - karmienie, dotrzymywanie pieskowi towarzystwa. Mają się zastanowić i dać nam znać dzisiaj albo jutro. 
Ja ogólnie szukam normalnej pracy, ale jeszcze 2 tygodnie nie mogę żadnej podjąć. Mogę to wykorzystać, w domu pieniędzy nie wysiedzę. 
A Miły nie może podjąć legalnej pracy, więc takie wyprowadzanie psów byłoby dla niego świetnym wyjściem. Zresztą sam się zapalił do pomysłu. Nie dość, że dzięki temu będzie ruszał się z domu to jeszcze on bardzo lubi psy, więc mogłoby to zadziałać na niego terapeutycznie. No i będzie coś zarabiał, co nam bardzo pomoże. 
Także jakbyście znali kogoś z Katowic kto nie ma czasu wychodzić z psem , albo wyjeżdża na delegacje i potrzebuje żeby ktoś się zajął zwierzakiem (psem, kotem) - oto jesteśmy!

Co do poprzedniej notki. Nie mam praktyk w szkole tylko mam praktyki na uczelni - zorganizowane przez uczelnie. Moja uczelnia daje taką możliwość ze względu na to, że mamy do wyrobienia aż 600h praktyk w 4 semestrach (poprzedni rocznik miał godzin, uwaga, 90!) i trudno jest to ogarnąć. Taka możliwość jest tylko na IV i VI semestrze, potem już musimy mieć praktyki w różnych placówkach. 

1 komentarz:

  1. 600 godzin to duuuzo. Ja miałam 90 obserwacyjnych i 60 praktycznych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia