O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

środa, 18 maja 2022

232. Telefon za telefonem

Waga: 110,1kg

Wczoraj byłam na rozmowie kwalifikacyjnej face to face do banku nr 1. Odpytywała mnie kierowniczka z dyrektorem. Pytanie-odpowiedź, pytanie-odpowiedź. Nie wiem jak mi poszło, mieli takie pokerfejsy, że ciężko było coś odczytać. 

Wychodząc z Banku nr 1 otrzymałam telefon z Banku nr 2, że mnie zapraszają na rozmowę online. Chwilę później zadzwonił Bank nr 3, że przeszłam do drugiego etapu face to face. A kiedy byłam już w domu to zadzwonił Bank nr 4, który wydawał się bardzo zainteresowany moją ofertą, bo aż kierowniczka oddziału zadzwoniła osobiście i namawiała mnie na rozmowę face to face. Nie byłam chętna, bo to sąsiednie miasto, ale mimo wszystko się zgodziłam. Wolę na tym etapie nikomu nie odmawiać, bo jeszcze mogę zostać z niczym.

Przez te wszystkie rozmowy totalnie nie ogarniam szkoły. Wczoraj znowu zapomniałam o ważnym wieczornym wykładzie. Na piątek przez przypadek umówiłam rozmowę na 15:00 a o 15:10 zaczynam zajęcia (na szczęście online, więc jak wyjdę z rozmowy to od razu się włączę). 
Ja nawet nie wiem kiedy mam pierwsze kolokwia... A coś czuję, że to niedługo. Muszę się jakoś zorganizować.

3 komentarze:

  1. Wow, ale jesteś rozchwytywana! Bardzo Ci gratuluje. Mam nadzieję, że znajdziesz taką pracę, w której będziesz się dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest ważne, praca też! Daj znać jak już będziesz Wiedziała w którym banku najlepiej poszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Ciebie :) masz duże doświadczenie, a takich osób na rynku pracy bardzo potrzeba!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia