O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

piątek, 13 maja 2022

230. Dwie rozmowy kwalifikacyjne

Waga: nie wiem

Mam za sobą dzisiaj dwie rozmowy kwalifikacyjne do banków. W jednym już dostałam informację, że przeszłam do drugiego etapu rekrutacji, w drugim czekam na taką informację (myślę, że się dostałam).

Dostałam stypendium i zapłaciłam za szkołę.

Przyszły z Vinted moje pierwsze krótkie spodenki od 3 lat. Mam zamiar tego lata opalić nogi i nie przejmować się tym, że jestem gruba!


5 komentarzy:

  1. Musisz robić bardzo dobre wrażenie na rozmowach, gratulacje. Jasne, że nie powinnaś się przejmować tuszą przy opalaniu, kurde przecież pod ciuchami też ją widać, to jakiś przesąd z tymi krótkimi ciuchami, a zdaniem ludzi nie warto sobie tyłka wytrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ten komentarz "przecież pod ciuchami też ją widać" - fajne podejście :D

      Usuń
  2. Gratuluję :) to taki mały sukces! Ja mam problem z kupieniem spodenek do połowy uda - w takich mnie przynajmniej nie obciera. W Hiszpanii nauczyłam się mieć wywalone na to jak ktoś chodzi roznegliżowany. Nie warto się przejmować opinią ludzi, którzy Cię w ogóle nie znają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że tak dobrze Ci poszło na tych rozmowach. Trzymam kciuki za kolejne etapy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na dalszych etapach. Też ostatnio miałam parę rozmów rekrutacyjnych, ale jak słyszę że czeka mnie kolejny etap - już dostaję do głowy... Kolejny czas na analizy pt. "ciekawe czy mnie przyjmą".

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia