O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

wtorek, 26 września 2023

255. Nowy lekarz

Byłam dzisiaj na wizycie u nowej pani doktor (psychiatra).
Poprzednia jeszcze nie wie, że rezygnuję z jej usług - czeka mnie rozmowa z nią. Leczyła mnie ok. 7 lat, więc kawał czasu. Zawiodła mnie jednak bardzo na początku ciąży, a potem w tej mega depresji też nie było dobrze. Także pomimo ogólnej sympatii do tej kobiety, wdzięczności za lata pomocy i sentymentu - postanowiłam zmienić lekarza. 
Przy chorobie afektywnej dwubiegunowej muszę być przez całe życie pod stałą opieką psychiatryczną.

Nowa lekarka zrobiła na mnie dobre wrażenie. Nie mogę jednak za dużo powiedzieć, bo to zaledwie pół godziny z nią spędzone. Zobaczymy, jak pójdzie leczenie.

Ściągnęłam sobie aplikację VOS. To aplikacja w tematyce psychologicznej. Można tam zapisywać codzienny nastrój (bardzo przydatne przy CHADzie), zapisywać swoje myśli, są dostępne medytacje (niestety jeszcze po angielsku), kojące dźwięki. Jest też możliwość uzyskania porady od doradcy (trzeba poczekać kilka dni i tylko po angielsku) oraz poprosić o radę sztuczną inteligencję, która na podstawie danych, które wpisujesz do aplikacji, uczy się co lubisz robić, jak się obecnie czujesz, jakie masz doświadczenia. Fajna sprawa nawet. Może nie do podejmowania jakichś poważnych decyzji, ale np. może pomóc w znalezieniu odpowiedniego hobby znając Twoje zainteresowania i obecny stan (ja np. wychodzę z depresji, więc mam mało motywacji i energii do wykonywania różnych zadań - dzięki temu, że AI już to wie, proponuje mi hobby, które jest związane z moimi zainteresowaniami i dostosowane do moich obecnych możliwości związanych z depresją). 
Wykupiłam sobie subskrypcję miesięczną tej aplikacji. Można też korzystać z darmowej wersji, ale wtedy nie ma się dostępu do statystyk i do doradztwa chyba. 



3 komentarze:

  1. Jestem bardzo wstrząśnięta tym co napisałaś w poprzednim wpisie. Nawet ciężko sobie wyobrazić co przeszłaś przez ostatnie miesiące. Mam nadzieję, że teraz powoli będziesz wracała na prostą. Gratuluje zaręczyn!
    Zmiana psychiatry wydaje się dobrym rozwiązaniem, takie odcięcie się powinno Ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca aplikacja. Dobrze wiedzieć, że taka istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ta aplikacja trochę Ci pomogła odciągnąć myśli od tych trudnych wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia