O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

poniedziałek, 26 lipca 2021

153. Psychiatryk, dzień 4

Psychiatryk, dzień 4
Poniedziałek, w końcu coś zaczęło się dziać. Rano było sporo lekarzy. Ale dalej nie wiem kto jest moim lekarzem prowadzącym. Pytałam kilku ważnych osób, ale niestety nikt nie był w stanie mi udzielić takiej informacji. Jutro już nie odpuszczę. Poprosiłam też Panią Psycholog o rozmowę w tym tygodniu, zgodziła się. Chcę z nią porozmawiać o emocjach, które zostały wywołane przez przyjście na oddział. Czyli o tym, że czuję, że się poddałam oraz o tym, że bardzo się boję, że mnie wypiszą do domu, bo nie jest ze mną aż tak źle jak z niektórymi pacjentami. Nie wyobrażam sobie powrotu do domu teraz.

Jedzenie? Kolację jemy o 17:00, więc zdecydowanie nie powinnam tyc, bo posiłki, choć są dobre - są po prostu niewielkie. Także jestem głodna. Czuję, że chudnę tutaj 😀

4 komentarze:

  1. To chyba dobrze 😀 poczekaj spokojnie , na pewno dziś już wszystkiego się dowiesz. Twoja rodzina wie, że jesteś w szpitalu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w psychiatryku schudłam ponad 2 kg w dwa tyg bez żadnego wysiłku, właśnie dzięki tej regularności posiłków (no i przyznaję, że oddawałam też część porcji facetom, głównie dlatego, że wielu rzeczy nie lubię xd), także to, że zrzucisz kg jest pewne! Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie dość że może rozwiążą problemy emocjonalne to jeszcze wagowe? trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się w jakim szpitalu jesteś, jeśli chcesz to możesz napisać :) Schudniesz tam na pewno, bo jedzenie szpitalne jest okropne XD Masz jakiś plan terapii czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia