O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

piątek, 30 lipca 2021

155. Psychiatryk dzień 8

Może nie bardzo chce mi się pisać dłuższe notki, ale rzeczywiście mogę pisać po prostu częściej. 
Jest wieczór, ja jestem lekko głodna. Już nieco przyzwyczaiłam się do tego uczucia. Chociaż marzę o hamburgerze ze szpitalnego sklepu...
Dzisiaj odwiedzili mnie rodzice. Przywieźli mi blok rysunkowy i cienkopisy- będę mogła rysować. A tak w ogóle to dzień mi się strasznie rozlał i podzielił. Ciężko mi jest określić co wydarzyło się wczoraj, co dzisiaj... wszystko jest tu monotonne i przewidywalne. To wcale nie jest zarzut, po prostu stwierdzenie faktu. Z jednej strony wynika z tego nuda, a z drugiej poczucie bezpieczeństwa i takiego zaopiekowania.
Naprawdę każdemu polecam szpital (przynajmniej ten w Katowicach) jeśli tylko ma warunki do tego żeby się tam wybrać. Jest mi tu po prostu dobrze. Są małe zgrzyty, ale to jak w każdej społeczności. Są sympatie i antypatie. Poza tym jakby wszyscy mnie zawsze lubili to by znaczyło, że coś jest ze mną nie tak 😉
Dobrej nocy Kochane! 

2 komentarze:

  1. Czy pomagają Ci tam? Komfort w szpitalu niekoniecznie musi oznaczać efekty. Niestety, przynajmniej moim zdaniem, liczy się, żebyś w jak najkrótszym możliwym czasie (zależnym od wiadomo, przebiegu obserwacji/leczenia) mogła stamtąd wyjść i podjąć "normalne" życie.
    Trzymaj się! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Jakby mnie wszyscy lubili to znaczy, że byłoby coś ze mną nie tak.'' O matko, ale mi zagwozdkę teraz wbiłaś, wow. Ja zawsze całe życie się samobiczuję, że nie każdy mnie lubi i to grono osób jest malutkie. Dlaczego tak sądzisz?
    Przeczytałam wszystkie posty i mam nadzieję, że dalej będzie ok i super, że umiesz tak podejść, że w społeczności jest różnie. Trzymaj się, odpoczywaj, nabieraj sił i na spokojnie walcz z chorobą! Trzymam kciuki i PODZIWIAM ZA ODWAGĘ, ŻE TAM POSZŁAŚ. JESTEŚ NIESAMOWITA!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia