O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

niedziela, 20 marca 2022

204. Robotny czas

Waga: 111.9kg
Mam okres, ale nawet jak na okres waga jest za wysoka. Niestety.

Zjazd na studiach mam w ten weekend, na szczęście jeszcze online. Mam w tym semestrze tak dużo roboty, że nie ogarniam. Gdyby nie ludzie z roku to bym chyba schowała się pod stół i udawała, że mnie nie ma. Najgorzej jest z załatwianiem praktyk, jakoś się ich boję i przez to odsuwam to i odsuwam...

Dzisiaj rezygnuje z jednego angielskiego i robię sobie przerwę na rower. Mam ochotę pojeździć, a jak będę na wszystkich zajęciach to cały weekend pięknej pogody mi minie i nic nie będę z niego miała. 

Zrezygnowałam z pracy na klatkach. Zostały mi biura i być może już niedługo będę dorabiała w SPA na recepcji jako "pracownik zastępczy". Coś czuję, że będzie mniej wykańczająco, a pieniądze podobne. Dzisiaj poznam szczegóły i podejmę decyzję czy chcę tam pracować.
Także będę miała praktyki studenckie, biura do sprzątania, a w weekendy SPA. Do tego studia. Więcej chyba nie upcham. 

2 komentarze:

  1. Ładnie sobie radzisz. Ja studiowałam i pracowałam i nie dawałam rady. Trzymam kciuki za nową pracę. Oby była lżejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja studiuję zaocznie, więc nie ma tak strasznie ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia