O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

środa, 14 sierpnia 2019

51. Zumba

Cześć Wam :*

I się zaczęło ;) Muszę dojeść resztki z lodówki, więc na razie moje posiłki nie będą zbytnio dietetyczne, ale będę się mieścić w limicie kalorii.
Zaczynam HSGD od trzeciego dnia, bo mamy środę.

Jak na razie na śniadanie zjadłam pierś z kurczaka (108g) - 290kcal
I wypiłam kawę z mlekiem i z cukrem [ muszę się pozbyć tego cukru z diety ] - 60kcal
Czyli śniadanie 350kcal
Zostało mi 550kcal


Kupiłam sobie wczoraj na Allegro butelkę 0,7l z filtrem. Czekam z niecierpliwością aż dojdzie, bo czuję, że jestem odwodniona.
No i tytułowa zumba. Wracam na zajęcia. Odeszłam pół roku temu, bo kolana mi nie wytrzymywały, ale może teraz będzie inaczej. Także jutro o 17 mam pierwsze zajęcia :)


No i dostałam urlop na piątek (moje 26. urodziny). A to znaczy, że będę miała 4 dni wolnego. W sam raz na początek diety :)
Już czuję tę energię związaną z odchudzaniem, dietą, kontrolą... Jestem od tego uzależniona.

Trzymajcie kciuki!

Aha, jeszcze jedno. Usunęłam wszystkie linki do Waszych blogów jakie miałam i będę systematycznie dodawać teraz z komentarzy. Także piszcie mi adresy swoich blogów :)



5 komentarzy:

  1. To podekscytowanie podczas rozpoczynania diety, super uczucie <3 Powodzenia z odchudzaniem i na zumbie. Trzymaj się :*
    https://caterpillar-turns-into-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zumba wymiata! Przyjemna, pożyteczna i uśmiech na twarzy :D Daj znać jak tam pierwsze zajęcia :) A butelka z filtrem to najlepszy wynalazek ostatnich lat (chociaż nie wiem kiedy ją ktoś wymyślił), ale wiesz o co chodzi :D Ja mam dzbanek z filtrem i bidon <3 Trzymaj się :) Sorki za te emotki, poniosło mnie troszkę.
    https://wagowa-rewolucja2019.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś:) Powodzenia z odchudzaniem!:* https://warfordream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzonka. Zapraszam do siebie:
    https://podroz-w-nieznany-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :) jakie plany na urodziny? thinlineforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia