O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Koktajlowa. Rocznik 1993. Kobieta. Pracująca studentka zaoczna. Chora na chorobę afektywną dwubiegunową, hashimoto i zaburzenia odżywiania. Mam do zrzucenia sporo kilogramów, dla motywacji i towarzystwa założyłam bloga. Serdecznie zapraszam!

Moje cele

Wzrost: 170cm
Najwyższa waga: 124kg
Najniższa waga: 49kg
Obecna waga: 99kg
Schudłam łącznie: 25kg


|
[124] | [121] | [119]| [117] | [115] | [113] | [111] | [109] | [107] | [105] | [103] | [101] | [99] | 97 | 95 | 93 | 91 | 89 | 87 | 85 | 83 | 81 | 79 | 77 | 75 | 73 | 71 | 69 | 67 | 65 | 63 | 61 | 59 |


1. Jesli coś się nie zepsuło - nie naprawiaj tego.
2. Jeśli się dowiesz co działa, rób tego więcej.
3. Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. Rób coś innego.

środa, 21 sierpnia 2019

57. HSGD day 9

Wczoraj moja mama miała próbę samobójczą. Prawdę mówiąc nie mam siły pisać, więc tylko skopiuję to, co pisałam Motylkom na FB i ewentualnie coś dodam, poprawię.

Ja wczoraj po tej całej akcji z mamą, jak już się uspokoiło, wylądowałam w McDonald. Nie ma to jak kompulsy. W ogóle płakałam chyba ze dwie godziny jak już w końcu byłam w domu. Czułam się tak potwornie samotna, zostawiona sama sobie... Gdy wzięli mamę a ja musiałam zostać żeby pilnować mieszkania (straż wywaliła zamki żeby się dostać do mieszkania) i próbowałam się do kogoś dodzwonić żeby poinformować o sytuacji i nikt nie odbierał... Byłam z tym sama.

W końcu dodzwonilam się do brata, okazało się, że oboje z tatą są koszmarnie nawaleni. Jak przyszli to tata ode mnie oczekiwał wsparcia. Coś mu się chyba role popierdoliły. Wstałam i wyszłam. Potem jeszcze wydzwaniał do mnie. Kilka razy odebrałam, a potem już przestałam, bo nie było sensu z nim gadać.

Najgorsze było jak była ta straż, policja i pogotowie... Blisko 15 osób w małym mieszkaniu (mama w pozycji bezpiecznej na ziemi) i wszyscy coś ode mnie chcieli. Tu odpowiedz na pytania, tu podpisz, tu coś znajdź... Jakby w tym wszystkim przyszedł jakiś przypadkowy człowiek i poprosił o pin do karty to pewnie bym podała.

Wczoraj jak płakałam to zorientowałam się, że nawet Boga pocieszam.
Gdy do Niego krzyczałam wczoraj, że kurwa gdzie On jest, że nie ma kto mnie nawet przytulić, że co z tego że jest jak nie na Go fizycznie... Potem otworzyłam Dzienniczek św. Faustyny na przypadkowej stronie i trafiłam na wypowiedz Jezusa: "Bądź spokojna, dziecię Moje, widzisz, że nie jesteś sama. Serce Moje czuwa nad tobą".

Potem przeczytałam dwa psalmy "przypadkowe" (myślę, że były odpowiedzią na moją modlitwę) to się zorientowałam, że On jest większy od tego wszystkiego i nie muszę Go pocieszać, być przy Nim silna. I że On może mi dać wsparcie, nikt inny.

A ostatecznie w szpitalu się okazało, że mama nic nie wzięła, była po prostu kompletnie pijana. Albo nie zdążyła, bo babcia bardzo szybko zareagowała, albo nie miała takiego zamiaru.

Bilans:
kawa + 2 łyż cukru (40kcal) + mleko 2% (50kcal) - 90kcal
2 kromki chleba (130kcal) + ser żółty (138kcal) + masło (75kcal) - 343kcal
banan, pomidor
kawałek piersi z kurczaka w panierce - 55kcal
kromka chleba (71kcal) + ser żółty (95kcal) = 166kcal
McDonald - tysiące kalorii


Drogi Boże piszę chociaż kilka słów, innym razem napiszę więcej. Na początku życzę Ci wszystkiego dobrego i pozdrawiam Cię najgoręcej. Tak się jakoś złożyło że nie miałam okazji podziękować za list coś mi przysłał. Miałam wiele pracy, miałam wiele nauki, także piszę dopiero dzisiaj.

U mnie wszystko jak dawniej tylko jeden samobójca więcej, tylko jedna znów rodzina rozbita, tylko życie pędzi coraz prędzej. Gdzieś obok rozbił się samolot, trochę dalej trzęsła się ziemia.
Kiedy patrzę na to wszystko tak jak dziś...

5 komentarzy:

  1. To straszne, nawet nie wyobrażam sobie co musisz czuć :( Trzymaj się jak najmocniej i dużo zdrowia dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadne słowa Cię nie pociesza, ale pamiętaj że Ty nie musisz powtarzać egoistycznych błędów swoich rodziców. Dobrze że nad nimi czytasz ale myśl o sobie bo na to zaslugujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam praktycznie taką samą sytuacje, tylko ja byłam poza domem.. Wczoraj po przeczytaniu Twojego posta, po prostu się rozleciałam, bo nic tak naprawdę nie pomoże. Pomyśl teraz o sobie, o swoim zdrowiu i życiu. Moja mama ostatnio po pijaku spadła ze schodów i złamała rękę, nie da się na siłę pomóc takiej osoby. Teraz to Ty jesteś najważniejsza. Daj znać co u Ciebie. Ściskam z całych sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam psalmy i są dla mnie pocieszeniem ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co napisać. Trzymaj się cieplutko. Jesteś naprawdę silną osóbką

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia